Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

A víš, jak moc rádi tě máme? Nejvíc, a proto půjdeš do Domova...

"Maminko, nevšímej si Šimona, že se vzteká, já tě mám váda nejvíc jako tátu, pvotože se vodiče musej oba, viď?" Lauřík si ze samého dojetí i přibrzdit musí...

Opírá se o plot zahrádek a pokračuje:
"Maminko, něco ti povím, tatínka mám taky váda hodně, ale tebe tak moc, že ti splním každý pčání i až na tebe nebudu mít čas."
"Jak to myslíš, Lauří, že nebudeš mít čas, kdy?"
"Pčece, až budu velká a budu ta veteinážka, víš, co je to pváce, když to chceš dělat požádně?"
"Aha a to si na mě nenajdeš žádnej čas ani na návštěvu? A co když budu nemocná a budu potřebovat, abyste se o mě postaraly - se Šimonem?" Decentně prokládám úvahou na dané téma... Laura mě přerušuje:
"Ale to jo, já vím, ale myslím, že bysme si to se Šímonem mohly vozdělit, on jak je zlobivej, tak ho stejně nikde nebudou chtít zaměstnávat požádně dlouho, tak bude mít spoustu času tě navštěvovat a já zase vydělám hodně penízků a tak ti všechno zaplatím..."
Jsem tuze smutná maminka - od pohledu...
"No co je? Pvoč se neusmíváš?"
"Ale když já nechci, abys mi dávala peníze, já bych byla radši, kdybys mě navštěvovala..."
"A to jsem ti pvávě chtěla žíct, že vím, kde by se ti mohlo líbit bydlet a nebyla bys opuštěná, když já budu mít hodně pváce a..."
"Holkýýýýýýýýýý, koukejte, co umíííím..jaaauuuuuuuuuuuuvajs."
Asi už si to nedopovíme, Šimon má hlavu zapíchnutou ve vrátkách...
"Můžete mi laskavě vysvětlit, co jste si tam tak dlouho vykládaly? Už to tady ukazuju dvě hodiny a vy se nemůžete podívat, teď je ze mě mrzák, kvůli vám!"
Po kontrolním vyčůrání zjišťujeme, že důležité orgány si funkčnost zachovaly, jen bude třeba kolo chvíli tlačit...
"Šimone, my jsme si s maminkou vysvětlovaly, že až bude stavá a nemocná, nebudu se o ní moc stavat a budeš muset ty."
Velké dítě nezklamalo, zapomíná na pohmožděný rozkrok a dojatě bere mou dlaň do své:
"Ale to víš, že se o tebe postarám, vždyť já o tom zrovna nedávno přemýšlel, když jsem tě viděl, jak jdeš zase z tý svý práce nadšená domů."
"Aha a co jsi vymyslel?"
"No právě, to tě teď strašně potěším, co jsem vymyslel. Protože člověk má bejt vždycky tam, kde je mu nejlíp, tak my tě dáme hned, jak to půjde nejdřív, do Domova důchodců, protože tam už to moc dobře znáš, a abysme u toho s Laurou ještě mohly dělat dobrý skutky, tak my nebudeme chodit na návštěvu za tebou jen tak, my ze sebe uděláme taky ty dobrovolníky a budeme chodit jednou týdně pěkně podle rozpisu, dycky si to na nástěnce přečteš."
Dochází mi řeč, děti se radostně poplácávají po ramenou, protože se ukázalo, že nápad měly oba stejný a já... navzdory všem mravokárcům a tetám Zubatým... vím, že tihle dva mrňavci, to mají na správných místech poskládaný dobře...

http://www.youtube.com/watch?v=Av4sBpzsVAo&feature=related

Autor: Petra Michvocíková | pondělí 18.7.2011 12:39 | karma článku: 24,57 | přečteno: 3237x
  • Další články autora

Petra Michvocíková

Horolezec (co to s náma myslel dobře)

Ve čtvrtek odpoledne se vleču s dětma domů a těším se na chvíli klidu.„Jé, hele, mami, co to je přede dveřma?“ Syn ukazuje prstem na velikánský bágl. Já současně s ním vidím ještě květiny na parapetu a proutěný koš... na prádlo? Majitele batohu snad?

27.1.2014 v 9:04 | Karma: 19,44 | Přečteno: 1343x | Diskuse| Ostatní

Petra Michvocíková

.

..........................................................................................................................................................................

23.11.2013 v 22:12 | Karma: 11,72 | Přečteno: 1000x | Diskuse| Ostatní

Petra Michvocíková

PF 2013

...........................................................................................................................................................................

17.12.2012 v 23:09 | Karma: 12,02 | Přečteno: 948x | Diskuse| Ostatní

Petra Michvocíková

Víš koho mám na světě teď nejvíc ráda?

Laura odkládá školní příbor a trpělivě vyčkává, jestli uhádnu správnou odpověď. „Nevím, to fakt netuším. Mě?“Čerstvá školačka mi něžně hladí ruku: „No to jo, ale jako někoho vzácnějšího jsem myslela. Marii Terezii! Víš, že onazavedla povinnou školní docházku a to je to nejhezčí, co se mi mohlo stát?“

2.10.2012 v 11:15 | Karma: 23,27 | Přečteno: 1917x | Diskuse| Ostatní

Petra Michvocíková

.

...........................................................................................................................................................................

11.9.2012 v 7:13 | Karma: 7,57 | Přečteno: 1242x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Ukrajina zničila ruskou minolovku, drony poškodila rafinerii ve Slavjansku

19. května 2024  13:12

Sledujeme online Zničili jsme minolovku ruské černomořské flotily, ohlásili v sobotu večer ukrajinští námořníci. V...

Malostranský zápisník: Chcimír, nebo mírotvorce? Kdo spolkl ropuchu?

19. května 2024

Premium Nechceme slevu zadarmo – a při hlasování o skvělém migračním paktu se statečně zdržíme! ODS už...

Babiš s ruskou vlajkou byl trefný, míní Lipavský. Jitří to společnost, řekl Bžoch

19. května 2024  12:57

Ministr zahraničí Jan Lipavský (Piráti) považuje kampaň, ve které byl zparodován vizuál hnutí ANO,...

Řidičku překvapila mokrá silnice, dodávka skončila po nehodě na střeše

19. května 2024  12:52

Mokrá silnice zřejmě překvapila řidičku Škody Fabie, která způsobila v neděli dopoledne nehodu obce...

Zkraťte si čas v kuchyni: Vyhrajte kořenící pasty od Podravky
Zkraťte si čas v kuchyni: Vyhrajte kořenící pasty od Podravky

Zrychlete vaření s kořenícími pastami Podravka Natur. Usnadní a zjednoduší přípravu pokrmů, protože zeleninu nemusíte čistit ani krájet, ale...

  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3909x
Spokojená máma, pořád trochu divoženka.
Zdravotní sestra se slabostí pro babičky, dědečky a témata na okraji společnosti***
Také Petra Hanová - Hanina.
http://petra-hanova.blog.tyden.cz/***

tančíme kde jsou,
spolykaná slova jen(?)
voní noblesou...***
http://www.youtube.com/watch?v=oSH214rasEI&feature=related***